Nakup
1. Kako izvesti naročilo?

 

Postopek oddaje naročila
 

  •  kot registriran uporabnik
     

Ko najdete želeni izdelek, kliknite »DODAJ V KOŠARICO«.
Ko izdelek dodate v košarico, se vam bo na zaslonu izpisalo potrditveno besedilo, da je bil artikel uspešno dodan v košarico. Prav tako se v potrditvenem besedilu pojavi povezava »pregled košarice«, s klikom na slednjo lahko pogledate v košarico in preverite dodane artikle.

Vsebino svoje košarice si lahko ogledate tudi s klikom na gumb v zgornjem desnem kotu zaslona, na katerem imate navedeno tudi število in skupno vrednost artiklov. Ko ste dodali želene artikle z oddajo naročila nadaljujete tako, da odprete košarico. V njej lahko dodate kodo darilnega bona ali kodo za popust, ki jih občasno objavimo na socialnih omrežjih ali na spletni strani. Po preverbi dodanih artiklov za nadaljevanje naročila kliknete »Zaključi nakup«. Za tem se vam odpre obrazec "Podatki o kupcu" in obrazec za dostavo. V kolikor so podatki kupca enaki kot naslov za dostavo, obkljukate ponujeni kvadratek. V kolikor potrebujete račun na podjetje, obkljukate tudi tega. Če želite dodati sporočilo, ga dodajte v kvadratek "Sporočilo".

Po vnosu teh podatkov kliknete »Naslednji korak«. 

Odprlo se vam bo okno s podatki za dostavo in plačilo. Izberete lahko dostavno službo DHL ali Pošto Slovenije.

Kliknite na gumb »nadaljujte«, da se vam odpre okno za način plačila. Trenutno vam omogočamo samo plačilo po predračunu. Za nadaljevanje morate potrditi, da se strinjate s Pogoji poslovanja, ki so navedeni tukaj. Po potrditvi se vam bo odprlo okno s povzetkom naročila in končnim zneskom za plačilo. Prosimo, da ta preverite artikle dodane na seznam in končno vrednost naročila. V tej fazi lahko še vedno sami urejate celotno naročilo. Ko ste prepričani, da so na seznamu artikli, ki jih želite, lahko kliknete »Potrdite naročilo«. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno sporočilo s povzetkom naročila.

V kolikor si po potrditvi naročila premislite, ali želite kakorkoli spremeniti naročilo nas prosim kontaktirajte na [email protected] in z veseljem vam bomo pomagali.

 

  •  kot neregistriran uporabnik oz. gost
     

Postopek je enak kot pri registriranih uporabnikih, le da pri postopku nakupa izberete možnost nakupa kot gost. V tej točki se lahko tudi še registrirate in postanete registriran uporabnik. 

V kolikor si po potrditvi naročila premislite, ali želite kakorkoli spremeniti naročilo nas prosim kontaktirajte na [email protected] in z veseljem vam bomo pomagali.

 

2. Kako preklicati naročilo?

Naročilo lahko prekličete tako, da pokličete na sedež podjetja na telefonsko številko +386 (0)1 620 77 25 ali pošljete e-sporočilo na [email protected]. V obeh primerih je potrebno navesti številko naročila, ki ga želite preklicati. 

Če boste naročilo preklicali preko e-maila, navedite sledeče:

  • ime in priimek
  • naslov
  • telefonsko številko
  • številko naročila
  • artikel in število kosov, ki jih želite preklicati
3. Ali lahko nakup opravim kot pravna oseba?

Naročilo lahko oddate kot pravna oseba. Če oddate naročilo preko spletne strani, morate pri izpolnjevanju podatkov izbrati možnost »Podatki o podjetju«, vnesti ime podjetja ter ID za DDV in označiti, da želite račun na podjetje.

Če oddate naročilo po telefonu, morate povedati, da želite oddati naročilo kot pravna oseba in posredovati zgoraj navedene podatke. 

Dostava
1. Dostava

 

Možnosti dostave:

  • Dostava preko Pošte Slovenije
  • Dostava preko dostavne službe DHL
  • Osebni prevzem na lokaciji podjetja Teksel d.o.o., Tržaška cesta 132, 1000 Ljubljana. V primeru osebnega prevzema je potrebno prej poklicati na telefonsko številko +386 (0)1 620 77 25 in preveriti delovni čas.


Splošni pogoji za dostavo blaga

  • Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča tako na ozemlju Republike Slovenije, kot tudi v tujino. 
  • Dostava v tujino je možna po predhodnem dogovoru.

 

Rok dobave

  • V kolikor je izdelek na zalogi so naročila prejeta do 12.ure praviloma obdelana in odposlana še isti dan. Enako velja za osebni prevzem. V tem primeru lahko blago prejmete že v 24-ih urah. To velja za delovne dneve.
  • Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V tem primeru se naročilo obdela, odpremi ali pripravi za prevzem prvi naslednji delovni dan.
  • Prav tako velja za dobavo blaga po plačanem predračunu. Blago se odpremi še isti delovni dan, če se vaše nakazilo kupnine na našem poslovnem računu razbere do 12. ure, drugače pa prvi naslednji delovni dan.
  • Blago se pošilja preko Pošte Slovenije ali dostavne službe DHL, kjer čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se lahko zaradi različnih vzrokov, na katere žal ne moremo vplivati (razmere na cesti, nesreče, okvare...) le ta podaljša. Za dostavo v tujino se čas dostave podaljša.
  • V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte, ki ste jo navedli ob prijavi. Ob tem je treba upoštevati, da se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca oziroma dobavitelja.
  • Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi pri dobaviteljih, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca ali če ugotovimo, da naročilo ni bilo posredovano v skladu s splošnimi pogoji.
  • Ob morebitnih nejasnostih povezanih z vašim naročilom, vas bomo takoj obvestili po elektronski pošti ali telefonu in poskušali najti najugodnejšo rešitev za obe strani.
  • Blago vam bo poštni (ali DHL) uslužbenec dostavil v dopoldanskem času. Če vas ob tem času ne bo doma, vam bo dostavljalec pustil obvestilo o pošiljki, slednjo pa boste morali prevzeti na lokalni enoti Pošte Slovenije ali na prevzemni točki službe DHL. 
2. Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave se razlikujejo glede na težo in velikost naročenih artiklov. Za težje in večje pošiljke je strošek odvisen od teh dveh parametrov.

 

Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna še strošek vplačnine oziroma strošek nakazila po veljavnem ceniku, ki velja za notranji promet na območju Slovenije, in sicer:

  • za znesek odkupnine do 98 € zaračuna 1,05 € provizije,
  • za znesek od 98 € do 501 € zaračuna 1,07 % od vrednosti,
  • za znesek nad 501 € zaračuna 5,36 €.

Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.

3. Ali je cena dostave vključena v skupni znesek naročila?

Cena dostave je vključena v skupni znesek naročila.

Reklamacije
1. Kaj storiti, če je kupljeni izdelek poškodovan?

Pred pošiljko vse izdelke pregledamo in skrbno zapakiramo, da so izdelki odposlani nepoškodovani.

Prejeto blago mora kupec takoj pregledati in takoj urgirati, če prejeto blago ni brezhibno.

 

Reklamacija fizično poškodovanih izdelkov:

Od trenutka dalje, ko pošiljko z naročenimi izdelki predamo pogodbenemu partnerju za dostavo (Pošta Slovenije, DHL), ne odgovarjamo za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri dostavni službi DHL. V primeru prejete poškodovane pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto ali lokacijo DHL-a v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s pogodbenim partnerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

2. Kaj storiti, če se dobavljena in naročena količina ne ujemata?

V tem primeru vam bomo na podlagi podane pisne prijave, manjkajoči izdelek poslali naknadno, še prej pa bomo preveril resničnost podane izjave, da ne bi prihajalo do zlorab. V primeru, da je paket z dodanim manjkajočim artiklom iste teže, kot odposlani paket, se podana reklamacija lahko zavrže. To preverjanje nam omogoča Poštna knjiga popisa oddanih in odposlanih pošiljk.

3. Kaj storiti, če je prejeto blago napačno?

Prejeto blago je potrebno takoj pregledati. Če je v poslanem paketu napačno blago, se bomo na podlagi ustreznega obvestila prizadevali, da kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenjamo.
Ob prejemu pravega artikla je dolžnost kupca, da napačno prejeto blago preko poštnega uslužbenca ali osebno vrne na naš naslov. Če kupec tega ne stori, si le-ta pridržuje pravico, da mu nevrnjeno blago zaračuna.

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist kupca, razen če ne bo ugotovljeno, da je neuporabnost artikla posledica kupčevega nepravilnega ravnanja in če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži.

4. Kaj storiti, če mi naročeni izdelek ni všeč?

Če ste si premislili in želite izdelek vrniti, lahko to storite v 14 dneh od prejema pošiljke. Vrnjeni izdelek mora biti brez vidnih sledi uporabe ter z vso priloženo dokumentacijo. Blago ne sme biti poškodovano ali rabljeno. Namen obdobja vračila je v tem, da imate čas fizično pregledati prejeto blago, kot ga imate sicer pravico pregledati v trgovini. Če je vrnjeno blago ob vračilu poškodovano in ima vidne znake uporabe, ima trgovec pravico, da vračilo zavrne.

Trgovec je dolžan povrniti znesek kupnine skupaj s stroški dostave, ki ste jih plačali ob nakupu blaga (razen kadar ste zahtevali nadstandardno dostavo) v 14 dneh od prejema vašega odstopa od pogodbe. Stroške vračila blaga pa praviloma, v kolikor s prodajalcem ni dogovorjeno drugače, krije kupec.

5. Ali moram plačati poštnino, če želim izdelek vrniti?

Da, stroški vračila izdelka bremenijo vas, razen v primeru, da ste prejeli poškodovan ali napačen izdelek.

Registracija
1. Kako ustvarim uporabniški račun?

Uporabniški račun je na voljo vsem registriranim in prijavljenim uporabnikom. V račun se lahko prijavite s klikom na ikono Moj račun, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu.

2. Kakšne prednosti prinaša?

Registracija vam omogoča spremljanje vseh naročil, njihovega statusa in zgodovine. Prav tako imate shranjene vse podatke, ki ste jih vnesli ob kreiranju uporabniškega računa.

Niste našli odgovora, ki ste ga želeli?

Če še vedno niste našli odgovora, ki ste ga iskali in želite podrobnejše informacije, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na +386 (0)1 620 77 25.

Pomoč in informacije

Delovni čas Pon - Pet: od 8.00 do 16.00
Pišite nam... [email protected]
…ali pokličite +386 (0)1 620 77 25